الشروط والأحكام

للحصول على فرصة الفوز بتذكرة مجانية، قم بتوصية صديقك باستخدام نموذج المشاركة المخصص أعلاه. بمشاركتك التفاصيل أعلاه فإنك توافق على الامتثال لسياسة الخصوصية لدى طيران السلام ويشمل ذلك مشاركة عنوان بريدك الإلكتروني وعنوان البريد الإلكتروني لصديقك مع قاعدة بيانات التسويق لدى طيران السلام. كما توافق أيضًا على تلقي أي اتصالات ترويجيّة من طيران السلام.
سيتم الإعلان عن عشرة فائزين بحلول نهاية شهر مارس. سيحصل المشارك الفائزعلى تذكرة مجانيّة إلى أيٍّ من وجهات طيران السلام. التذاكر ستكون صالحة لمدة 12 شهرًا من تاريخ إعلان أسماء الفائزين (التذكرة لا تشمل الحجز خلال مواسم السفر)


سيتم استخدام عناوين البريد الإلكتروني حصريًا لأغراض التسويق من قبل طيران السلام مع احتفاظ طيران السلام بالحق في إلغاء الحملة أو إيقافها مؤقتًا دون إشعار مسبق. كما يحتفظ طيران السلام بالحق في استبعاد المشاركين في هذه الحملة في حال استخدام البريد المزعج أو استخدام الحسابات الوهمية.

Terms and Conditions 

To qualify for participation, you must refer a friend using the designated participation form. By participating, you hereby agree to abide by SalamAir's privacy policy. This includes sharing both your email address and your friend's email address with SalamAir's marketing database. You also consent to receive promotional communications from SalamAir.

Ten winners will be announced by the end of February. Each winner will receive a ticket to any of SalamAir's destinations, which will be valid for 12 months. Please note that these tickets are not valid for travel during any embargo period.

The email addresses collected will be used exclusively for marketing purposes by SalamAir. SalamAir reserves the right to cancel or temporarily pause the campaign without prior notice. SalamAir also reserves the right to exclude participants from this campaign in cases of spam or the use of fake accounts.